Száz cégvezető közös nyilatkozatban állt ki a nyitottság mellett
Másokat is arra biztatnak, hogy készítsen magáról fotót szivárványszínű zászlóval, vagy ruhában.
Másokat is arra biztatnak, hogy készítsen magáról fotót szivárványszínű zászlóval, vagy ruhában.
A Nyitottak vagyunk nevű kezdeményezésben részt vevő cégek vezetők és munkatársai idén is ott lesznek a Budapest Pride-on.
Ma lenne 66 éves a két hónapja elhunyt Gilbert Baker, a "szivárványember”, a sokak számára a szabadságot és az emberi büszkeséget jelképező szivárványos zászló tervezője.
Gazdaságilag is kifizetődő lehet, ha a cégvezetés levetkőzi előítéleteit, és kiviszi a céget a Pride-ra, ugyanis a nyitottság versenyelőny lehet a tehetségekért vívott harcban.
Véget ért a Budapest Pride felvonulás. A Hősök terétől a Parlamentig tartó meneten több mint tízezren vettek részt, a rendezvényt nem zavarták meg atrocitások.
Idehaza a dolgozók több mint fele tapasztalt már a munkahelyi diszkriminációt, miközben a fiatalok ezt egyre inkább elutasítják. A legjobb emberekért folytatott harcban ezért egyre nagyobb szerepet kap a cég nyitottsága, a diszkrimináció elutasítása, a kisebbségek segítése és a társadalmi szolidaritás. Ez látszani fog a mai Budapest Pride-on is.
Mozgalmas videót tett közzé múlt vasárnap tartott, Apple Pride nevű rendezvényéről a cupertinói vállalat. Az évente szokás szerint megtartott eseményen az Apple több ezer munkatársai és családtagjaik ünnepelték a nyitottságot mint fontos értéket.
A Prezi társalapító-vezérigazgatója a Forbes magazin februári számában megjelenő interjúban beszél nagy nyilvánosság előtt először arról, hogy meleg.
Az Apple vezetője a Bloomberg Businesweek mai számában büszkén vallotta be, hogy meleg.
Az idei Pride-on is közös kamiont indítanak azok a szervezetek, amelyek csatlakoztak a Nyitottak vagyunk mozgalomhoz. A résztvevők között van a Prezi, az espell és a Google is. Kamionjuknál várják a támogatókat, korábbi résztvevőket és azokat is, akik először vesznek részt a felvonuláson.
D. Tóth Kriszta a Nyitottak vagyunk kampány keretében mesélt arról, gyerekként milyen hibát követett el a nyitottság kérdésében, és hogy változott meg gyökeresen a gondolkodása.
Videoüzenetben mesélik el cégek, szervezetek, zenészek, művészek, ismert és nem ismert emberek saját élményeiket arról, hogy nekik miért érte meg nyitottnak lenni, és nem hallgatni az előítéletekre. Mindenkit arra bíztatnak, hogy történeteik osszák meg a YouTube-on, és küldjenek ezzel egy üzenetet a nyitottságról, az elfogadásról #nyitottakvagyunk hashtaggel a videó címében. A videoakciót - és azt bevezető #Nyitottakvagyunk hetet - a Google, az espell és a Prezi indítja, a tavaly létrehozott Nyitottak vagyunk közösségi kezdeményezés részeként. A videüzenetek közös mottója: “Nyitottnak lenni megéri. Ne hallgass az előítéletekre.”